خريد خانه در ببك استانبول خريد خانه در ببك استانبول .

خريد خانه در ببك استانبول

خريد خانه در ببك استانبول

ببك يكي از خاص ترين و جذاب ترين محله هاي استانبول است و جايي ست كه قشر ثروتمند استانبول علاقه زيادي به گذراندن وقت در آن دارند. محله ببك استانبول كه در بخش اروپايي استانبول و درست در ساحل تنگه بسفر واقع شده است، يكي از ديدني ترين محله هاي استانبول محسوب مي شود. اين محله ابهت و جذابيت مناطق همسايه اش مثل مناطق اميرگان، تارابيا و ايستينيه را دارد، اما با اين تفاوت كه زندگي در محله ببك استانبول بيشتر جريان دارد. اين محله به قدري منطقه خاص و منحصر به فردي است كه هر كسي بايد از آن بازديد كند و آخر هفته ها ماشين هاي گرانقيمتي كه از خيابان هاي ببك عبور مي كنند و مردم شيكي كه در حال خوردن غذا در رستوران هاي جذاب ببك هستند را از نزديك ببيند و بعد هم به نظاره ماهيگيران قديمي كه در اين منطقه كارشان را انجام مي دهند، بنشيند.

تاريخچه محله ببك استانبول

در گذشته هاي بسيار دور محله ببك استانبول به عنوان يكي از محله هاي دوست داشتني پادشاهان عثماني بوده است. از آنجا كه اين محله در مجاورت ساحل تنگه بسفر قرار گرفته است طبيعت بسيار چشمنوازي دارد از اين رو بسياري از پادشاهان عثماني تعطيلات خود را در فصل تابستان در اين محله مي گذراندند. در اواسط قرن نوزدهم محله ببك ديگر محله اي براي خوش گذراني در فصل تابستان و تعطيلات نبود و به يك منطقه تفريحي فوق العاده براي تمامي فصول سال تبديل شده بود. نكته جالب در رابطه با محله ببك استانبول ساكنين اين منطقه هستند، در اين محله افرا با مليت هاي مختلف مثل آمريكايي، فرانسوي و انگليسي وجود داشتند اما اكثر ساكنين محله ببك استانبول را مسلمانان تشكيل مي دهند. وجود مليت هاي مختلف در محله ببك استانبول باعث ايجاد ساختمان هاي بسيار زيبا با معماري هاي متنوع و مختلف شده بود.

جاذبه هاي گردشگري ببك استانبول

باغ شهري محله ببك استانبول

به زمين هاي سر سبز و بسيار وسيع در سطح شهر پارك شهري گفته مي شود. يكي از زيباترين باغ هاي شهري در محله ببك استانبول واقع شده است. جالب است بدانيد كه اين باغ شهري در سال ۱۹۰۸ در محله ببك استانبول تاسيس شده است و به راحتي توانسته است به مكاني جهت سرگرمي و لذت گردشگران و مسافران تبديل شود. اين باغ شهري بعدها مورد بازسازي قرار گرفت. يك گروه معمار خوش ذوق كار بازسازي اين باغ شهري را به عهده گرفتند. مساحت اين باغ شهري چيزي حدود ۸۸۰۰ متر مربع مي باشد و گياهان زينتي و درختاني در اين باغ شهري وجود دارند كه داراي قدمت چند صد ساله مي باشد. در اين پارك فضايي به مساحت ۱۶ هزار متر مربع به عنوان زمين بازي كودكان جهت استراحت، وسايل بازي و فضاي مخصوص قدم زدن حيوانات خانگي وجود دارد.

عمارت سفيد رنگ

يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري محله ببك استانبول عمارت سفيد رنگ مي باشد. اين عمارت در سال ۱۹۰۲ توسط يك معمار ايتاليايي براي كنسولگري مصر در محله ببك استانبول تاسيس شد. امروزه اين عمارت به عنوان يكي از زيباترين و قديمي ترين ساختمان هاي اين محله شناخته شده است. توجه به اين نكته در رابطه با عمارت سفيد رنگ خوب است كه شما تنها مي توانيد نماي بيروني اين ساختمان را مشاهده نماييد. هيچ گردشگري مجوز ديدن معماري داخلي اين عمارت را ندارد.

ساحل محله ببك استانبول

محله ببك استانبول در مجاورت تنگه بسفر قرار گرفته است كه در حقيقت مرز بين آسيا و اروپا مي باشد. از اين رو ساحل ببك در جهان به شهرت ستودني دست يافته است. ساحل ببك در بين گردشگران به محبوبيت قابل توجهي دست يافته است. ساحل ببك در تمامي فصول سال بسيار شلوغ و پر رفت و آمد مي باشد و آخر هفته ها نيز به اوج شلوغي خود مي رسد. از اين رو توصيه مي كنيم اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه شلوغي زياد اذيتتان نمي كند بازديد از اين ساحل زيبا را هرگز از دست ندهيد.

كافه رستوران مانگري

يكي از بهترين كافه هاي محله ببك استانبول كافه رستوران مانگري مي باشد. شما در اين كافه رستوران مي توانيد علاوه بر چشيدن طعم نوشيدني هاي لذيذ مي توانيد غذاهاي خوش طعم آن را سرو نماييد. در اين كافه علاوه بر وعده هاي خوشمزه همچون صبحانه، ميان وعده هاي عالي و با كيفيت نيز به مشتريان ارائه مي شود.

كافه كاهوسي

يكي ديگر از جاذبه هاي تفريحي محله ببك استانبول كافه كاهوسي مي باشد كه خوش مزه ترين صبحانه ها و قهوه هاي ترك در آن به مشتريان ارائه مي شود. از آنجا كه اين كافه در مجاورت تنگه بسفر قرار گرفته است نظر بسياري از افراد را به راحتي به سوي خود جذب نموده است. كافه كاهوسي به عنوان يكي از شلوغ ترين كافه هاي محله ببك استانبول تبديل شده است.

رستوران ماهي پوزيدون

يكي ديگر از رستوران هاي مشهور در ساحل تنگه بسفر كه به عنوان رستوران مخصوص ماهي هاي گران قيمت به شهرت دست يافته است رستوران ماهي پوزيدون مي باشد. شما هميشه مي توانيد در اين رستوران ماهي هاي تازه را سرو كنيد.

قهوه سي ببك

يك مكان مشهور براي چشيدن طعم چاي و يا قهوه كافه قهوه سي ببك مي باشد. شما همچنين مي توانيد در اين كافه يك صبحانه عالي و خوب ميل كنيد. اين كافه در مجاورت پارك ببك يكي از پارك هاي دوست داشتني در محله ببك استانبول واقع شده است.

شيريني فروشي ببك بادام ايزمسيسي

خوشمزه ترين شيريني هاي استانبول را مي توان در اين منطقه چشيد. از سال ۱۹۰۴ ميلادي دنج خمير بادام كه يك نوع شيريني است در اين شيريني فروشي به صورت گسترده به فروش مي رسد. ديگر شيريني فروشي هاي تاريخي و منحصر به فرد استانبول از جمله Bavlan، حافظ مصطفي و علي موحيتين نيز در محله ببك استانبول واقع شده اند.

خريد خانه در ببك استانبول

خريد ملك در بشيكتاش استانبول شامل املاك مسكوني و تجاري مدرن در محلات محبوب بشيكتاش شامل ببك ، لِوِنت، آرناووت‌ كوي، اورتاكوي، اولوس و نيشان تاشي استانبول مي‌شود. منطقه بشيكتاش استانبول شامل مراكز خريد بزرگ، هتل‌هاي لوكس، مدارس معتبر، بازارهاي محلي و يكي از پرطرفدارترين و محبوب‌ ترين تفرجگاه ‌ها و بنادر تفريحي در ساحل بسفر استانبول است. خريد خانه و آپارتمان در بشيكتاش تركيه شامل خريد خانه در محلاتي مي‌شود كه اكثرشان در حاشيه ساحل بسفر استانبول واقع شده‌ اند.

محله ببك يكي از محله ‌هاي مرفه ‌نشين و اعيان ‌نشين بشيكتاش استانبول در ساحل اروپايي بسفر است. حداقل قيمت مسكن مثلا براي يك خانه ۱۰۰ متري، ۸۰۰ هزار لير به بالاست و در بعضي از موارد قيمت خانه هاي ويلايي بزرگتر رو به ساحل به بيش از ۴۰ ميليون لير مي رسد.

ببك براي قرن‌ ها جزو محبوب ‌ترين محلات مسكوني بشيكتاش استانبول براي خريد مسكن و زندگي بوده است. محله ببك بشيكتاش استانبول همچنان هيبت و زيبايي كهن و فريبنده‌ ي خود مخصوصا در بخش ساحلي با ويلاهاي لاكچري، عمارت‌ هاي با شكوه، كافه، رستوران و غذاخوري ‌ها با غذا هاي دريايي و ماهي، رو به آب‌هاي نيلگون بسفر را در خود نهفته دارد. ويلاهاي لوكس و عمارت‌ هاي لاكچري و رستوران ‌هاي بزرگ در امتداد نوار ساحلي و دو طرف جاده ساحلي ببك امتداد دارند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت ناب هاوس مراجعه نماييد.


برچسب: خريد خانه در ببك استانبول، خريد ملك در ببك استانبول، خريد ويلا در ببك استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۴۹ توسط:alireza موضوع: نظرات (0)