خرید خانه در ببک استانبول خرید خانه در ببک استانبول .

خرید خانه در ببک استانبول

خرید خانه در ببک استانبول

ببک یکی از خاص ترین و جذاب ترین محله های استانبول است و جایی ست که قشر ثروتمند استانبول علاقه زیادی به گذراندن وقت در آن دارند. محله ببک استانبول که در بخش اروپایی استانبول و درست در ساحل تنگه بسفر واقع شده است، یکی از دیدنی ترین محله های استانبول محسوب می شود. این محله ابهت و جذابیت مناطق همسایه اش مثل مناطق امیرگان، تارابیا و ایستینیه را دارد، اما با این تفاوت که زندگی در محله ببک استانبول بیشتر جریان دارد. این محله به قدری منطقه خاص و منحصر به فردی است که هر کسی باید از آن بازدید کند و آخر هفته ها ماشین های گرانقیمتی که از خیابان های ببک عبور می کنند و مردم شیکی که در حال خوردن غذا در رستوران های جذاب ببک هستند را از نزدیک ببیند و بعد هم به نظاره ماهیگیران قدیمی که در این منطقه کارشان را انجام می دهند، بنشیند.

تاریخچه محله ببک استانبول

در گذشته های بسیار دور محله ببک استانبول به عنوان یکی از محله های دوست داشتنی پادشاهان عثمانی بوده است. از آنجا که این محله در مجاورت ساحل تنگه بسفر قرار گرفته است طبیعت بسیار چشمنوازی دارد از این رو بسیاری از پادشاهان عثمانی تعطیلات خود را در فصل تابستان در این محله می گذراندند. در اواسط قرن نوزدهم محله ببک دیگر محله ای برای خوش گذرانی در فصل تابستان و تعطیلات نبود و به یک منطقه تفریحی فوق العاده برای تمامی فصول سال تبدیل شده بود. نکته جالب در رابطه با محله ببک استانبول ساکنین این منطقه هستند، در این محله افرا با ملیت های مختلف مثل آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی وجود داشتند اما اکثر ساکنین محله ببک استانبول را مسلمانان تشکیل می دهند. وجود ملیت های مختلف در محله ببک استانبول باعث ایجاد ساختمان های بسیار زیبا با معماری های متنوع و مختلف شده بود.

جاذبه های گردشگری ببک استانبول

باغ شهری محله ببک استانبول

به زمین های سر سبز و بسیار وسیع در سطح شهر پارک شهری گفته می شود. یکی از زیباترین باغ های شهری در محله ببک استانبول واقع شده است. جالب است بدانید که این باغ شهری در سال ۱۹۰۸ در محله ببک استانبول تاسیس شده است و به راحتی توانسته است به مکانی جهت سرگرمی و لذت گردشگران و مسافران تبدیل شود. این باغ شهری بعدها مورد بازسازی قرار گرفت. یک گروه معمار خوش ذوق کار بازسازی این باغ شهری را به عهده گرفتند. مساحت این باغ شهری چیزی حدود ۸۸۰۰ متر مربع می باشد و گیاهان زینتی و درختانی در این باغ شهری وجود دارند که دارای قدمت چند صد ساله می باشد. در این پارک فضایی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع به عنوان زمین بازی کودکان جهت استراحت، وسایل بازی و فضای مخصوص قدم زدن حیوانات خانگی وجود دارد.

عمارت سفید رنگ

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری محله ببک استانبول عمارت سفید رنگ می باشد. این عمارت در سال ۱۹۰۲ توسط یک معمار ایتالیایی برای کنسولگری مصر در محله ببک استانبول تاسیس شد. امروزه این عمارت به عنوان یکی از زیباترین و قدیمی ترین ساختمان های این محله شناخته شده است. توجه به این نکته در رابطه با عمارت سفید رنگ خوب است که شما تنها می توانید نمای بیرونی این ساختمان را مشاهده نمایید. هیچ گردشگری مجوز دیدن معماری داخلی این عمارت را ندارد.

ساحل محله ببک استانبول

محله ببک استانبول در مجاورت تنگه بسفر قرار گرفته است که در حقیقت مرز بین آسیا و اروپا می باشد. از این رو ساحل ببک در جهان به شهرت ستودنی دست یافته است. ساحل ببک در بین گردشگران به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است. ساحل ببک در تمامی فصول سال بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می باشد و آخر هفته ها نیز به اوج شلوغی خود می رسد. از این رو توصیه می کنیم اگر از آن دسته از افرادی هستید که شلوغی زیاد اذیتتان نمی کند بازدید از این ساحل زیبا را هرگز از دست ندهید.

کافه رستوران مانگری

یکی از بهترین کافه های محله ببک استانبول کافه رستوران مانگری می باشد. شما در این کافه رستوران می توانید علاوه بر چشیدن طعم نوشیدنی های لذیذ می توانید غذاهای خوش طعم آن را سرو نمایید. در این کافه علاوه بر وعده های خوشمزه همچون صبحانه، میان وعده های عالی و با کیفیت نیز به مشتریان ارائه می شود.

کافه کاهوسی

یکی دیگر از جاذبه های تفریحی محله ببک استانبول کافه کاهوسی می باشد که خوش مزه ترین صبحانه ها و قهوه های ترک در آن به مشتریان ارائه می شود. از آنجا که این کافه در مجاورت تنگه بسفر قرار گرفته است نظر بسیاری از افراد را به راحتی به سوی خود جذب نموده است. کافه کاهوسی به عنوان یکی از شلوغ ترین کافه های محله ببک استانبول تبدیل شده است.

رستوران ماهی پوزیدون

یکی دیگر از رستوران های مشهور در ساحل تنگه بسفر که به عنوان رستوران مخصوص ماهی های گران قیمت به شهرت دست یافته است رستوران ماهی پوزیدون می باشد. شما همیشه می توانید در این رستوران ماهی های تازه را سرو کنید.

قهوه سی ببک

یک مکان مشهور برای چشیدن طعم چای و یا قهوه کافه قهوه سی ببک می باشد. شما همچنین می توانید در این کافه یک صبحانه عالی و خوب میل کنید. این کافه در مجاورت پارک ببک یکی از پارک های دوست داشتنی در محله ببک استانبول واقع شده است.

شیرینی فروشی ببک بادام ایزمسیسی

خوشمزه ترین شیرینی های استانبول را می توان در این منطقه چشید. از سال ۱۹۰۴ میلادی دنج خمیر بادام که یک نوع شیرینی است در این شیرینی فروشی به صورت گسترده به فروش می رسد. دیگر شیرینی فروشی های تاریخی و منحصر به فرد استانبول از جمله Bavlan، حافظ مصطفی و علی موحیتین نیز در محله ببک استانبول واقع شده اند.

خرید خانه در ببک استانبول

خرید ملک در بشیکتاش استانبول شامل املاک مسکونی و تجاری مدرن در محلات محبوب بشیکتاش شامل ببک ، لِوِنت، آرناووت‌ کوی، اورتاکوی، اولوس و نیشان تاشی استانبول می‌شود. منطقه بشیکتاش استانبول شامل مراکز خرید بزرگ، هتل‌های لوکس، مدارس معتبر، بازارهای محلی و یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ ترین تفرجگاه ‌ها و بنادر تفریحی در ساحل بسفر استانبول است. خرید خانه و آپارتمان در بشیکتاش ترکیه شامل خرید خانه در محلاتی می‌شود که اکثرشان در حاشیه ساحل بسفر استانبول واقع شده‌ اند.

محله ببک یکی از محله ‌های مرفه ‌نشین و اعیان ‌نشین بشیکتاش استانبول در ساحل اروپایی بسفر است. حداقل قیمت مسکن مثلا برای یک خانه ۱۰۰ متری، ۸۰۰ هزار لیر به بالاست و در بعضی از موارد قیمت خانه های ویلایی بزرگتر رو به ساحل به بیش از ۴۰ میلیون لیر می رسد.

ببک برای قرن‌ ها جزو محبوب ‌ترین محلات مسکونی بشیکتاش استانبول برای خرید مسکن و زندگی بوده است. محله ببک بشیکتاش استانبول همچنان هیبت و زیبایی کهن و فریبنده‌ ی خود مخصوصا در بخش ساحلی با ویلاهای لاکچری، عمارت‌ های با شکوه، کافه، رستوران و غذاخوری ‌ها با غذا های دریایی و ماهی، رو به آب‌های نیلگون بسفر را در خود نهفته دارد. ویلاهای لوکس و عمارت‌ های لاکچری و رستوران ‌های بزرگ در امتداد نوار ساحلی و دو طرف جاده ساحلی ببک امتداد دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ناب هاوس مراجعه نمایید.


برچسب: خرید خانه در ببک استانبول، خرید ملک در ببک استانبول، خرید ویلا در ببک استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۴۹ توسط:alireza موضوع: نظرات (0)